Over ons

Duurzame oplossingen voor papieren archieven

Archiefkluis helpt organisaties in de overgang van analoog naar digitaal werken. Op basis van de wensen en eisen van de opdrachtgever valt de keuze op digitaliseren of opslaan van het bestaande papieren archief. Archiefkluis zorgt ervoor dat het papieren archief veilig en bewaakt wordt opgeslagen, zodat deze gevoelige gegevens veilig staan. Het archief staat zodanig geregistreerd dat het te allen tijde beschikbaar gemaakt kan worden. En dat geeft rust.

Archiefkluis B.V. is opgericht door Leonard Gort. Leonard heeft jarenlange ervaring bij de begeleiding van grote en kleine organisaties in de overgang naar digitaal werken. Als voormalig directeur van De Haan archiefbeheer (overgenomen in 2016 door OASIS) heeft hij jarenlang vele tientallen grote en kleine archiefprojecten begeleid: van grootschalige digitalisering en back log scanning, tot statische archiefopslag of opslag met scanning on demand. Voor grote organisaties in de publieke, semi-publieke en commerciële sector. Bekende en toonaangevende organisaties als VOPAK, Staatsbosbeheer, HDI Gerling, Philips, Boskalis, Gelre Ziekenhuizen en het Albert Schweitzer Ziekenhuis. En voor vele MKB-ers als commerciële bedrijven, notarissen, financiële dienstverleners en advocaten.

Archiefkluis is een wendbaar, klantgericht en kostenefficiënt bedrijf, dat organisaties maatwerk biedt op het gebied van archief. De organisatie beschikt over digitaliseringexperts en 3 hoogwaardige archiefopslagruimten in de regio's Rotterdam, Amsterdam en Leeuwarden met opslagklanten uit heel Nederland.

Missie

Organisaties ondersteunen in de overgang naar digitaal werken door hen te voorzien van duurzame oplossingen voor papieren archieven.

Missie & visie

Het is de missie van Archiefkluis om organisaties te ondersteunen in de overgang naar digitaal werken door hen te voorzien van duurzame oplossingen voor papieren archieven.

Veel organisaties hebben in hun bestaan een papieren archief opgebouwd. Vaak nog naast hun digitale archief. De hoge privacy en veiligheidseisen aan deze gevoelige archieven worden jaar na jaar aangescherpt. Wij zorgen ervoor dat de papieren archieven centraal worden ondergebracht en veilig staan tegen ongeoorloofde toegang. Indien de gegevens uit het papieren archief beschikbaar moeten zijn, leveren wij dat digitaal aan op een wijze die aansluit op de bestaande bedrijfsprocessen.

U vindt ons en onze dienstverlening o.a. via Google en andere relevante websites zoals archief.startpagina.net en andere pagina's over archieven.

Waarom kiezen voor Archiefkluis?

Add

 Jarenlange ervaring met hoogwaardig archief

Add

Maatwerkoplossingen van digitaliseringspecialisten

Add

Streng beveiligde opslagdepots

Add

Klantgerichte en flexibele aanpak

Add

Uitgevoerd tegen de laagst mogelijke investering

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Wilt u weten wat in uw situatie de voor- en nadelen van de diverse methoden zijn? Neem dan gerust contact op voor een vrijblijvend adviesgesprek.

Offerte aanvragen Prijsindicatie meer informatie

Interessante artikelen

PROFESSIONEEL digitaliseren

Veilig en goed digitaliseren van archief

Kosten palletopslag

Wat zijn de kosten voor pallet opslag?

Digitaliseren of opslaan

Administratie digitaliseren of opslaan?

Kosten Digitaliseren

Wat kost het digitaliseren van archief?

Kosten Archiefopslag

Wat zijn de kosten van de opslag van archief?

BEWAREN OF NIET

Bewaarplicht en Bewaartermijnen

DIGITALISERINGSAANDACHTPUNTEN

Archief digitaliseren? Waar moet je op letten?

Onze oplossingen voor papieren archieven
in het digitale tijdperk

digitalisering

Archiefopslag

Archiefverhuizing

archiefbeheer

© 2019 Archiefkluis